קידום אתרים אורגני |
קידום אתרים אורגניקורס קידום אתרים אורגני SEO
בפיקוח משרד העבודה- האגף להכשרה מקצועית ופיתוח כ"א קידום אורגני מורכב מפעולות רבות שיש לבצע במטרה לשפר מיקום של אתרי אינטרנט במנועי החיפוש השונים כדוגמת גוגל . המטרה בקידום אורגני היא ברורה– להופיע במיקום גבוה ככל הניתן, ללא הוצאות על ההקלקה ולטווח ארוך. למרות היעילות הגדולה בקידום ממומן, ערוץ הכניסות האורגני בעל השפעה גדולה על כמות הביקורים באתר. מנועי החיפוש מניבים אלפי תוצאות בתגובה לכל שאילתה, אך מעט מאוד גולשים ימשיכו מעבר לעמוד תוצאות החיפוש הראשון. במילים אחרות, מיקום גבוה בתוצאות החיפוש האורגניות באינטרנט חיוני וכלכלי לעסק שלכם. באנגלית התחום נקרא SEO – ראשי תיבות של Search Engine Optimization (אופטימיזציה למנוע חיפוש), או פרסום אורגני כפי שמכנים אותו בעברית. לייעוץ והכוונה בנושא הקידום אתרים אורגני:
קהל יעד:
כל מי שמעוניין בקריירה בשיווק דיגיטלי – בין אם כעצמאים ובין אם כשכירים. השתתפות בקורס אינה מחייבת רקע מוקדם בשיווק דיגיטלי ** הקורס מוכר לפיקדון חיילים משוחררים פירוט נושאי לימוד:
1. אסטרטגיה שיווקית 2. מילון מושגים ומונחים בעולם השיווקי הדיגיטלי 3. מאפייני השיווק בעידן הדיגטלי 4. משפך השיווק הדיגיטלי 5. עקרונות בבניית דפי נחתיה 6. עקרונות בכתיבה שיווקית 7. מערכת השיווק והפרסום ב- google 8. פלטפורמות מובילות במדיה חברתית 9. כלים נוספים לשיווק דיגיטלי כישורי עבודה ולמידה 1. קורות חיים, ניתוח אישי, סימולציות ראיונות, נאום הצגה עצמית 2. שלבי הקמת עסק עצמאי, התנהלות פיננסית נבונה, התנהלות מול מוסדות ובנקים 3. תמחור והגשת הצעת מחיר, עבודה מול לקוחות קידום אתרים אורגני SEO 1. מבוא ל- SEO 2. מנוע החיפוש של google 3. בניית תוכנית אסטרטגיה לקידום האתר 4. חקר מילות מפתח (long tail ) 5. חקר תוכן- סדנת קופירייטינג/כתיבה שיווקית 6. חקר מתחרים מקיף 7. בניית קישורים 8. קידום אתרים במדיה חברתית 9. קונסולת החיפוש של google 10. Google analytics 11. Google tag manager 12. אופטימיזציה לאתרים on-site 13. כלים מתקדמים לקידום אתרים 14. עונשים ב- google מהי צורת ההתמודדות 15. זכויות יוצרים והיבטים משפטיים 16. דחיקת אזכורים שליליים באמצעות ניהול מוניטין בגוגל 17. הפקת דוחות ללקוח 18. סדנת העשרה פרויקט גמר היקף הקורס: 180 שעות לימוד אקדמיות, מסלול ערב, פעם בשבוע, למשך כ- 8 חודשים.
דרישות כניסה:
ועדת קבלה
בחינה עיונית : מבוא לשיווק ופרסום, ציון עובר 60 פרויקט גמר: קידום אתרים אורגני seo, ציון עובר 70
תעודת גמר: קידום אתרים אורגני SEO מטעם משרד העבודה לייעוץ והכוונה לחץ כאן |
||