ניהול ושיווק מדיה חברתית |
ניהול ושיווק מדיה חברתיתקורס ניהול ושיווק מדיה חברתית
בפיקוח משרד העבודה- האגף להכשרה מקצועית ופיתוח כ"א
עליו לדעת להקים פלטפורמות חברתיות (כגון פייסבוק, אינסטגרם, יו-טיוב וכד (ולנהלן באופן שוטף תוך שימת דגש על ייזום והכנסת תכנים שיתרמו ליצירתו של שיח חיובי ואוהד כלפי המותג ברשתות אלה. מנהל המדיה החברתית גם צריך לנהל קהילה עסקית-חברתית המקדמת מודעות, הסברה , שיווק וקידום, לבנות וליישם תכניות אסטרטגיה שיווקית-חברתית, ליצור מוניטין ולפתור משברים, להקים פרסום ממומן ו/או פרסום ויראלי חברתי שנועד להגדיל את חשיפתו ותפוצתו של המותג על כל המשתמע מכך. מנהל המדיה החברתית עשוי לעבוד במחלקות שיווק בארגונים וחברות מסחריות בינוניות-גדולות, במחלקות דוברות והסברה בגופים ציבוריים וממשלתיים, במשרדי פרסום ,סוכנויות פרסום, משרדי יחסי ציבור וכן לעבוד בצורה עצמאית כפרילנסר. עבודת הצוות שלה יידרש מנהל המדיה החברתית במרבית המקרים אף תחייב אותו לסגל לעצמו מיומנויות יחסי אנוש אשר יאפשרו את תפקודו הפורה של הצוות. לבסוף, מעצם טבעו של תחום הדיגיטל, חייב מנהל המדיה החברתית להיות מסוגל ללמידה עצמית הכוללת בין היתר את הנכונות לקרוא ידיעות הקשורות לעולם הדיגיטלי-אינטרנטי ולהתעדכן בחידושים האחרונים בתחום. בנוסף עליו לדעת לקרוא מגמות הקורמות עור וגידים בזירה הדיגיטלית ולהגיע מעת לעת להשתלמויות מקצועיות המוקדשות לנושאים אלה לייעוץ והכוונה בנושא ניהול ושיווק במדיה חברתית:
קהל יעד:
כל מי שמעוניין בקריירה בשיווק דיגיטלי – בין אם כעצמאים ובין אם כשכירים. השתתפות בקורס אינה מחייבת רקע מוקדם בשיווק דיגיטלי ** הקורס מוכר לפיקדון חיילים משוחררים פירוט נושאי לימוד: מבוא לשיווק ופרסום 1. אסטרטגיה שיווקית 2. מילון מושגים ומונחים בעולם השיווקי הדיגיטלי 3. מאפייני השיווק בעידן הדיגטלי 4. משפך השיווק הדיגיטלי 5. עקרונות בבניית דפי נחתיה 6. עקרונות בכתיבה שיווקית 7. מערכת השיווק והפרסום ב- google 8. פלטפורמות מובילות במדיה חברתית 9. כלים נוספים לשיווק דיגיטלי
1. קורות חיים, ניתוח אישי, סימולציות ראיונות, נאום הצגה עצמית 2. שלבי הקמת עסק עצמאי, התנהלות פיננסית נבונה, התנהלות מול מוסדות ובנקים 3. תמחור והגשת הצעת מחיר, עבודה מול לקוחות ניהול ושיווק מדיה חברתית 1. תפקיד מנהל המדיה החברתית 2. תכנון אסטרטגיית שיווקית לרשתות חברתיות, ניתוח צרכים ומתחרים. 3. בניית אסטרטגיית תוכן (תמהיל/גאנט/תקצוב) 4. כתיבה שיווקית 5. יצירת תוכן וקראטיב 6. בניית רשת חברים, אינטרקציה עם גולשים 7. בניית בלוג, פרסום ופוסטים 8. ניהול תוכן לפי זירות 9. קידום תוכן אורגני של רשתות חברתיות 10. כלי מדידה ואופטימיזציה לניהול קמפיינים 11. ניהול משברים 12. שיווק באמצעות משפיעים 13. קידום ממומן Facebook- Instagram 14. אתיקה, זכויות יוצרים והיבטים משפטיים 15. הפקת דוחות ללקוח 16. סדנת העשרה
124 שעות לימוד אקדמיות, מסלול ערב, פעם בשבוע, למשך כ- 6 חודשים.
דרישות כניסה:
ועדת קבלה
בחינה עיונית : מבוא לשיווק ופרסום, ציון עובר 60 פרויקט גמר: ניהול ושיווק מדיה חברתית, ציון עובר 70
תעודת גמר: ניהול ושיווק מדיה חברתית- מטעם משרד העבודה לייעוץ והכוונה לחץ כאן |
||