כתיבת תוכן שיווקי |
כתיבת תוכן שיווקיקורס כתיבת תוכן שיווקי ופרסומי בדיגיטל
בפיקוח משרד העבודה- האגף להכשרה מקצועית ופיתוח כ"א כתיבה שיווקית באינטרנט היא אחד הכלים החזקים ביותר. ביל גייטס אמר בשנות ה-90 של המאה הקודמת כי "התוכן הוא המלך", והמשפט הזה נכון עד היום. מבחינת גוגל, קיימת חשיבות גדולה לתוכן הכתוב ברשת. כך שאם בעבר ניתן היה לסלוח על מאמרים בלתי איכותיים שבהם נדחסו מילות המפתח ללא הבחנה, הרי שהיום האלגוריתמים של גוגל סלחנים קצת פחות. על כן, חשוב להקפיד על כתיבה שיווקית נכונה כאשר מפרסמים את העסק באינטרנט. לייעוץ כתיבת תוכן שיווקי:
קהל יעד:
הקורס מיועד לכל מי שמעוניינים להתקדם אל עולם השיווק הדיגיטלי. השתתפות בקורס אינה מחייבת רקע מוקדם בשיווק דיגיטלי ** הקורס מוכר לפיקדון חיילים משוחררים פירוט נושאי לימוד: מבוא לשיווק ופרסום
1. אסטרטגיה שיווקית
2. מילון מושגים ומונחים בעולם השיווקי הדיגיטלי
3. מאפייני השיווק בעידן הדיגטלי4. משפך השיווק הדיגיטלי 5. עקרונות בבניית דפי נחיתה 6. עקרונות בכתיבה שיווקית 7. מערכת השיווק והפרסום ב- google 8. פלטפורמות מובילות במדיה חברתית 9. כלים נוספים לשיווק דיגיטלי כישורי עבודה ולמידה 1. קורות חיים, ניתוח אישי, סימולציות ראיונות, נאום הצגה עצמית 2. שלבי הקמת עסק עצמאי, התנהלות פיננסית נבונה, התנהלות מול מוסדות ובנקים 3. תמחור והגשת הצעת מחיר, עבודה מול לקוחות כתיבת תוכן שיווקי ופרסומי בדיגיטל 1. מושגי יסוד בתוכן מותגי 2. בריף פרסומי 3. פרסום הוליסטי-360
4. ניתוח מתחרים5. תפקיד איש התוכן בעולם הפרסום 6. אסטרטגית תוכן ופיתוח קונספט תוכן 7. דגשים להעברת מסרים היקף הטקסט, והנעה לפעולה 8. כללי כתיבה שיווקית סדנאות מעשיות 1. חשיבה יצירתית "מחוץ לקופסא" 2. כתיבת תוכן לצורך קידום אתרים של google 3. כתיבת פוסטים ומודעות ברשתות החברתיות 4. כתיבת תוכן: בלוגים, פורומים 5. כתיבה שיווקית להפצה באמצעות / taboola outbrain 6. בחירת תמונות לפוסטים 7. עיצוב והפקת חומרי פרסום לרשתות חברתיות באמצעות canva 8. כתיבה והפקת תוכן לרשתות חברתיות בוידאו 9. כתיבת תסריט לפרסומת (tiktok/facebook) 10. כתיבת פרוספקט שיווקי 11. כתיבת אימייל מרקטינג 12. טיפול במשברים 13. מיקרו קופי 14. ניתוח שיח ברשת והתערבות בשיח 15. כללי אתיקה, זכויות יוצרים והיבטים משפטיים 16. הפקת דוחות ללקוח 17. סדנת העשרה פרויקט גמר היקף הקורס: 120 שעות לימוד אקדמיות, מסלול ערב, פעם בשבוע, למשך כ- 6 חודשים. דרישות כניסה:
ועדת קבלה
בחינות גמר: בחינה עיונית : מבוא לשיווק ופרסום, ציון עובר 60 פרויקט גמר: כתיבת תוכן שיווקי ופרסומי בדיגיטל, ציון עובר 70 תעודה: תעודת גמר: כתיבת תוכן שיווקי ופרסומי בדיגיטל לייעוץ והכוונה לחץ כאן |
||